luni, 3 mai 2010



-1900- FIAT 3 1/2 HP -construite 30 de modele in ncare incapeau  5 oameni,masina nu avea masarier

-1902 - FIAT 24 HP CORSA --1906 - FIAT 40 HP CORSA- prima adevarata masina de curse de Fiat, a fost introdus în 1902. Ghidat de Vincenzo Lancia, a castigat urca Sassi-Superga. În al doilea tur al masinii italiene, Agnelli Giovanni sparge record cu un Fiat pe 8 HP.





-1906 - 40 HP FIAT CORSA




-1908 - FIAT 1 FIACRE-  au fost construite 1600 astfel de masini. Acesta a fost proiectată şi utilizată în transportul public din New York, Londra, Paris si multe alte orase. Cu acest vehicul, Fiat a folosit pentru prima data design-ul  "Barca", în care cutia de viteze este inclus în carter. 


-1910 -FIAT TIPO -innoire  a liniei de productie cu TIPO 1,2,3,4,5,6 fiind si primele masini ale firmei ce aveau in dotare baterie.TIPO 3 cunoscut ca HP 20-30


-1911 - FIAT 300 HP RECORD -a fost construit special pt a dobora recordul mondial de viteza.motor de 28.353cmc avea cursa pistonului de 25 cm producand 290HP.Pilotat de Pietro Bordino ajuns la 200 kmh la Brooklands şi Saltburn în 1911 şi a ajuns la 290 km / h pe Long Island, în aprilie 1912. 

-1912 - FIAT ZERO ,cunoscut sub numele de HP 12/15 prima masina cu un motor mic produs in serie. Construit în jurul a două mii de maşini. În 1915, ultimul an de construcţie, a fost adaugat sistemul electric.

--1915 FIAT 501 -construite în jur de 1.000 de bucati aproape toate pt Armata Regala Cu acest vehicul, Fiat a abandonat proiectarea verticală a motorului şi cutiei de viteze "Barca". caroseria avea banchata spate mai larga, putea găzdui trei pasageri. 

-1919 - FIAT 501 -prezentat în 1919. Făcut sub conducerea tehnică a Carlo Cavalli, acest model a avut mare succes, cu vanzari de peste 45 000 de masini la nivel mondial.
--- Revenind la record, un convoi de camioane Fiat 23 15 Ter au realizat prima tranversare a Saharei  care acoperă trei mii km fara probleme mecanice.

-FIAT 519-masina de lux,iese in evidenta ,motor cu 6 cilindri 4.766cc coloana de directie reglabila in inaltime si distanta sistem de franare pe 4 roti  

-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu