FORD V-8 68 fordor touring sedan DeLuxe - -1936-
FABRICAT ÎN ROMÂNIA la UZINA DE MONTAJ FORD ROMANA SAR
Este fabricata in anul 1936, primul lot montat in Romania la Uzina de Montaj FORD ROMANA SAR din Bucuresti de pe Calea Floreasca (FORD ROMANA SAR a functionat în perioada- 04 mai 1936 - 11 iunie 1948, 99% completa si originala. Este in prezent in curs de restaurare.
Este fabricata in anul 1936, primul lot montat in Romania la Uzina de Montaj FORD ROMANA SAR din Bucuresti de pe Calea Floreasca (FORD ROMANA SAR a functionat în perioada- 04 mai 1936 - 11 iunie 1948, 99% completa si originala. Este in prezent in curs de restaurare.
Caracteristici tehnice
-Denumire: FORD V-8
-Model: 68
-Tip: Fordor Touring sedan (limuzina, berlina 3 volume 4 usi)
-Varianta: De Luxe
Versiunea "De Luxe" cuprindea in plus fata de "Standad" stergator de parbriz si pentru pasager, oglinzi retrovizoare exterioare, doua lampi de stop pe spate, cauciucuri cu banda alba, radiou cu lampi, tapiserie calitate superioara la interior, bricheta si scrumiera. Uzina de montaj FORD ROMANA SAR Bucuresti livra automobilele Ford doar in versiunea limuzina in trei volume cu patru usi (fordor touring sedan) echipate "Standard" si "De Luxe", vopsite intro singura culoare. Se putea opta pentru Washington Blue (albastru închis) si Rubber Black (negru).
-Denumire: FORD V-8
-Model: 68
-Tip: Fordor Touring sedan (limuzina, berlina 3 volume 4 usi)
-Varianta: De Luxe
Versiunea "De Luxe" cuprindea in plus fata de "Standad" stergator de parbriz si pentru pasager, oglinzi retrovizoare exterioare, doua lampi de stop pe spate, cauciucuri cu banda alba, radiou cu lampi, tapiserie calitate superioara la interior, bricheta si scrumiera. Uzina de montaj FORD ROMANA SAR Bucuresti livra automobilele Ford doar in versiunea limuzina in trei volume cu patru usi (fordor touring sedan) echipate "Standard" si "De Luxe", vopsite intro singura culoare. Se putea opta pentru Washington Blue (albastru închis) si Rubber Black (negru).
Orice alta versiune de caroserie se aducea la comanda din Marea Britanie sau USA. Orice alta versiune de culoare se putea oferi optional la preferintele clientului, la cost suplimentar.
-Motor tip: V-8 la 90 grade cu supape laterale
-Alezajul: 77,78 mm
-Cursa pistonului: 95,25 mm
-Cilindreea: 3.621 cmc
-Puterea: 85 CP la 3.800 rot/min (in brosurile din 1936 este prezentata la 90 CP)
-Raport de compresie: 6,12:1
-Ordinea de aprindere: 1-5-4-8-6-3-7-2
-Capacitate carter ulei: 4 litri
-Sistem de ungere: cu presiune si carter ventilat
-Ulei sub presiune la lagărele paliere, biele si axa cu came
-Pompa de ulei: cu angrenaj
-Sistem de franare: mecanic pe cele patru roti, independent
-Capacitate pompa ulei: 7,1 litri pe minut la turatia de 2000 rot/min
-Presiunea normala a uleiului: 2,1 atm la 2600 rot/min
- Jocul supapelor: 0,317-0,343 mm
- Sistemul electric: 6 V , baterie la 115 amperi
-Sistemul de racire:cu termosifon si accelerare prin pompa si control termostatic al circulatiei
-Capacitatea sistemului de racire: 21 litri
-Sistemul de benzina: Indicator de nivel de benzina hidrostatic
-Carburator: Stromberg typ 97 dublucorp cu aspiratia in jos
-Capacitate rezervor: 50 litri
-Pompa de bezina: cu diafragma
-Dimensiuni: Lxlxh = 4720 mm x 1780 mm x 1780 mm
-Anvelope: 16 x 6,5
-Garda la sol: 229 mm
-Cutia de viteze: 3 viteze inainte si una inapoi de tip elicoidal silentios. Angrenarea este sincronizata pentru pinioanele vitezelor a doua si a treia. Capacitate ulei cutie: 1,2 litri
Seria motorului: este in acelasi timp si numarul de serie al masinii. Este stantat pe blocul motor si pe placuta de identificare pe caroserie sub parbriz cum se ridica capota motorului.
-Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h
-Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai contează?)
-Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h
-Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai conteaza?)
-Motor tip: V-8 la 90 grade cu supape laterale
-Alezajul: 77,78 mm
-Cursa pistonului: 95,25 mm
-Cilindreea: 3.621 cmc
-Puterea: 85 CP la 3.800 rot/min (in brosurile din 1936 este prezentata la 90 CP)
-Raport de compresie: 6,12:1
-Ordinea de aprindere: 1-5-4-8-6-3-7-2
-Capacitate carter ulei: 4 litri
-Sistem de ungere: cu presiune si carter ventilat
-Ulei sub presiune la lagărele paliere, biele si axa cu came
-Pompa de ulei: cu angrenaj
-Sistem de franare: mecanic pe cele patru roti, independent
-Capacitate pompa ulei: 7,1 litri pe minut la turatia de 2000 rot/min
-Presiunea normala a uleiului: 2,1 atm la 2600 rot/min
- Jocul supapelor: 0,317-0,343 mm
- Sistemul electric: 6 V , baterie la 115 amperi
-Sistemul de racire:cu termosifon si accelerare prin pompa si control termostatic al circulatiei
-Capacitatea sistemului de racire: 21 litri
-Sistemul de benzina: Indicator de nivel de benzina hidrostatic
-Carburator: Stromberg typ 97 dublucorp cu aspiratia in jos
-Capacitate rezervor: 50 litri
-Pompa de bezina: cu diafragma
-Dimensiuni: Lxlxh = 4720 mm x 1780 mm x 1780 mm
-Anvelope: 16 x 6,5
-Garda la sol: 229 mm
-Cutia de viteze: 3 viteze inainte si una inapoi de tip elicoidal silentios. Angrenarea este sincronizata pentru pinioanele vitezelor a doua si a treia. Capacitate ulei cutie: 1,2 litri
Seria motorului: este in acelasi timp si numarul de serie al masinii. Este stantat pe blocul motor si pe placuta de identificare pe caroserie sub parbriz cum se ridica capota motorului.
-Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h
-Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai contează?)
-Viteza maxima declarata de constructor: 135 km/h
-Consum mediu l/100 km: 25 litri (urban trece de 30 litri/100 km,dar mai conteaza?)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu